Avrupa Rüyası | TV Anasayfa | SANTA CLAUS'A GİTTİK, HUSKY SAFARİ YAPTIK, KUZEY IŞIKLARI GÖRDÜK..

SANTA CLAUS'A GİTTİK, HUSKY SAFARİ YAPTIK, KUZEY IŞIKLARI GÖRDÜK..

Katılımcılarımız gitti, gördü, eğlendi. Şimdi sıra sende! Kuzey seni çağrıyor✌️

Kuzey Işıkları Avı, Ren Geyiği Çiftliği, Husky Safari, Snowmobile Kar Safari, Snow Castle, Santa Claus Noel Baba’nın Evi

Avrupa Rüyası Kuzey Işıkları Turu

❄️Santa Claus köyünü ziyaret edip Noel Baba’yı gördük. Buradan sevdiklerimize kartpostal atıp alışveriş yaptık.

🌍Termal kıyafetlerimizi giyip kar araçlarımızla Kuzey Işıkları avına çıktık.

🦌Ren Geyiği Çiftliğine gidip ren geyiği kızak sürüşü yaptık.

🐕Husky köpeklerinin çektiği kızaklara bindik.

🛷Snowmobile kızaklarla kar safarisine çıktık.

⛷Dünyanın en büyük buzdan kalesi olan Snow Castle’ı ziyaret ettik.

2020 Avrupa Rüyası Kuzey Avrupa turuna katılmak için

www.avruparuyasi.com.tr

0850 840 1806

YORUMLAR

• Henüz yorum yok...

YORUM YAP

DİĞER VİDEOLAR

AVRUPA RÜYASI BRİTANYA TURU 10 GÜN 5 ÜLKE 15 ŞEHİR | BRİTANYA RÜYASI

Avrupa Rüyası, Britanya turu olan BRİTANYA RÜYASI ile 10 gün, 5 ülke, 15 şehir kapsamlı rüya gibi bir tur sizi bekliyor.

BALTIK ÜLKELERİNİ GEZİYORUZ | LİTVANYA, LETONYA, ESTONYA, FİNLANDİYA

Avrupa Rüyası, Kuzey Avrupa turu Letonya, Litvanya, Estonya, Finlandiya gibi Baltık ülkelerini gezdiğimiz videomuz yayında. İyi seyirler..

GRANADA ALHAMBRA SARAYINDAYIZ.. AVRUPA RÜYASI İLE ÜÇÜNCÜ TURUM.. HEPSİ SÜPER GEÇTİ..

Avrupa Rüyası'nın daha önce İskandinav ve Britanya turlarına katılan Güven, İspanya'nın Granada şehrinde bulunan Endülüs mimarisinin eşsiz eseri Alhambra Sarayı'ndan size Avrupa Rüyası deneyimini anlattı.

AVRUPA RÜYASI KATILIMCI DENEYİMİ #12 | ZEYNEP BÜŞRA VARIŞLI

Avrupa Rüyası, otobüsle Avrupa turu ile 14 ülke 24 şehir gezen katılımcımız Zeynep Büşra Varışlı, katılımcı deneyimini sizler için anlattı. Avrupa Rüyası otobüsü ile Zeynep'in gezip gördüğü yerleri keşfedeceğiniz videomuz yayında! İyi seyirler..

AVRUPA RÜYASI KATILIMCISI ALİ, NORVEÇ FİYORTLARINDAN BERGEN'DEN İSKANDİNAV TURUNU ANLATTI..

Avrupa Rüyası Kuzey Avrupa turu ile 12 Günde 9 ülke 15 şehir gezen katılımcımlarımız Ali, Norveç fiyortlarının merkez şehri Bergen'den size Kuzey Avrupa turu deneyimini anlattı.

AVRUPA RÜYASI'NIN HAYRANIYDIM..ARKADAŞIMLA KATILDIK..HİÇ KİMSE HAYALİNİ ERTELEMESİN!

Avrupa Rüyası ile 14 ülke 24 şehir gezen katılımcımız Tuğba Ağan, İtalya'nın Floransa şehrinden size otobüsle Avrupa turu deneyimini anlattı.

OTOBÜSLE AVRUPA TURUNDA YANIMIZA ALMAMIZ GEREKENLER

Avrupa Rüyası, otobüsle Avrupa turu ile çıkacağınız yolculukta yanınıza almanız gerekenleri sizler için videomuzda anlattık.

AVRUPA RÜYASI | HER SABAH BAŞKA ÜLKEDE UYAN!

Türkiye'nin en kapsamlı ve en çok tercih tercih edilen otobüsle Avrupa turu ile her sabah başka ülkede uyan!

AVRUPA RÜYASI KATILIMCI YORUMLARI #20 | YAHYA GENÇ

Avrupa Rüyası, otobüsle Avrupa turu ile 14 ülke 24 şehir gezen katılımcımız Yahya Genç, Fransa'nın Alsas-Loren kasabası Riquewihr'dan size otobüsle Avrupa turu deneyimini anlattı. İyi seyirler.

AVRUPA TURU İÇİN VALİZ HAZIRLAMA REHBERİ

Avrupa Rüyası otobüsle Avrupa turuna çıkarken yanınıza neler almanız gerekiyor sorusuna yanıt olarak valiz hazırlama rehberi videomuzla karşınızdayız.