Avrupa Rüyası | TV Anasayfa | SANTA CLAUS'A GİTTİK, HUSKY SAFARİ YAPTIK, KUZEY IŞIKLARI GÖRDÜK..

SANTA CLAUS'A GİTTİK, HUSKY SAFARİ YAPTIK, KUZEY IŞIKLARI GÖRDÜK..

Katılımcılarımız gitti, gördü, eğlendi. Şimdi sıra sende! Kuzey seni çağrıyor✌️

Kuzey Işıkları Avı, Ren Geyiği Çiftliği, Husky Safari, Snowmobile Kar Safari, Snow Castle, Santa Claus Noel Baba’nın Evi

Avrupa Rüyası Kuzey Işıkları Turu

❄️Santa Claus köyünü ziyaret edip Noel Baba’yı gördük. Buradan sevdiklerimize kartpostal atıp alışveriş yaptık.

🌍Termal kıyafetlerimizi giyip kar araçlarımızla Kuzey Işıkları avına çıktık.

🦌Ren Geyiği Çiftliğine gidip ren geyiği kızak sürüşü yaptık.

🐕Husky köpeklerinin çektiği kızaklara bindik.

🛷Snowmobile kızaklarla kar safarisine çıktık.

⛷Dünyanın en büyük buzdan kalesi olan Snow Castle’ı ziyaret ettik.

2020 Avrupa Rüyası Kuzey Avrupa turuna katılmak için

www.avruparuyasi.com.tr

0850 840 1806

YORUMLAR

• Henüz yorum yok...

YORUM YAP

DİĞER VİDEOLAR

KRAKOW, VARŞOVA, GDANSK POLONYA VLOG | KUZEY AVRUPA TURU

Avrupa Rüyası, Kuzey Avrupa turu olan İskandinav Rüyası ile Polonya'da 3 gün boyunca Krakow, Varşova, Gdansk şehirlerini gezdik. Polonya vlog videosunda size Polonya şehirleri, yemekleri, alıveriş rehberi ve gezilecek yerler hakkında bilgi verdik. İyi seyirler.

AVRUPA RÜYASI | HER SABAH BAŞKA ÜLKEDE UYAN!

Türkiye'nin en kapsamlı ve en çok tercih tercih edilen otobüsle Avrupa turu ile her sabah başka ülkede uyan!

AVRUPA RÜYASI KATILIMCI DENEYİMİ #8 | ŞURA ALTUNTAŞ

Avrupa Rüyası, otobüsle Avrupa turu katılımcısı Şura Altuntaş, Monako'nun başkenti Monte Carlo'dan sizlere seyahat deneyimlerini anlattı. İyi seyirler.

TURUN BİTMESİNE 7 GÜN DAHA VAR.. AMA BİTECEK DİYECEK ÜZÜLÜYORUZ.. İYİ Kİ AVRUPA RÜYASI'NA KATILDIK!

Avrupa Rüyası ile 14 ülke 28 şehir gezen katılımcımız Betül, Hollanda'nın yel değirmenleriyle ünlü Zaanse Schans kasabasından size otobüsle Avrupa turu deneyimini anlattı.

AVRUPA SEYAHATİ ÖNCESİ DİKKAT ETMENİZ GEREKENLER

Avrupa Rüyası katılımcılarından Elif Aleyna Duman, sizler için yurtdışı seyahati öncesi dikkat etmeniz gerekenleri anlattı. Seyahate çıkmadan önce bu önerileri dinlemenizde fayda var. İyi seyirler.

AVRUPA RÜYASI KATILIMCI DENEYİMİ #16 | MUSTAFA & ŞULE KESGİN

Otobüsle Avrupa turu katılımcılarımız Mustafa & Şule Kesgin, İtalya'nın başkenti Roma'da şehir turu sonrası katılımcı deneyimini sizler için anlattı.

AVRUPA RÜYASI KATILIMCI DENEYİMİ #7 | HÜSEYİN ŞENTÜRK

Avrupa Rüyası, otobüsle Avrupa turu katılımcısı Hüseyin Şentürk, Fransa'nın başkenti Paris'ten Eyfel Kulesi'nden sizlere seyahat deneyimlerini anlattı. İyi seyirler.

AVRUPA RÜYASI KATILIMCI YORUMLARI #22 | HÜLYA AKAR

Avrupa Rüyası, Büyük Balkan turu ile 10 ülke 15 şehir gezen katılımcımız Hülya Akar, Makedonya'nın Ohri şehrinden size Balkan Rüyası turu deneyimini anlattı. İyi seyirler.

AVRUPA RÜYASI'NIN HAYRANIYDIM..ARKADAŞIMLA KATILDIK..HİÇ KİMSE HAYALİNİ ERTELEMESİN!

Avrupa Rüyası ile 14 ülke 24 şehir gezen katılımcımız Tuğba Ağan, İtalya'nın Floransa şehrinden size otobüsle Avrupa turu deneyimini anlattı.

AVRUPA TURUNDA HIRSIZLIĞA KARŞI ALINACAK ÖNEMLER

Avrupa Rüyası, otobüsle Avrupa turu ile yurtdışında hırsızlığa karşı önlem, seyahat güvenliği, para taşıma, pasaport koruma ile ilgili merak ettiğiniz her şey bu videoda! Güvenli seyahat, seyahatte alınacak tebdirler nedir, ne değildir diye merak ediyorsanız tıklayın!